Τετάρτη, 6 Ιουλίου 2011

Η ερωτική ιστορία της ημέρας!

Φιλοι μου γεια σας. Ειμαι ο Βασιλης και ειμαι παντρεμενος δεκα χρονια τωρα με την Ελενη,38 και 34 χρονων αντιτοιχα. Η ιστορια που θα σας διηγηθω ειναι περα για περα αληθινη. Ενα βραδυ φθινοπωρινο,ειχαμε κανονισει με την γυναικα μου να παμε κινηματογραφο.Ειχαμε τσεκαρει σε ενα... συνοικιακο σινε,μια ταινια που μου αρεσε και με γκαβλωνε αφανταστα κι ας μην ειχε σχεδον καθολου γυμνο.Η ταινια που αναφερομαι ειναι "ο ταχυδρομος χτυπαει παντα δυο φορες" με τον Νικολσον και την Τζεσικα Λανγκ.

Πραγματι λοιπον,αφου ετοιμαστηκαμε,φτασαμε σχεδον την ωρα που θα ξεκινουσε η ταινια.

Μπηκαμε,και καθισαμε στην προτελευταια σειρα,χωρις να κοιταξουμε καθολου τον αριθμο της θεσης μας.

Αφου ξεκινησε η ταινια,εγω ειχα αφοσιωθει σε αυτη( ο Νικολσον παντα μου αρεσε σαν ηθοποιος).

Μετα απο κανενα μισαωρο,κοιταζω οτι δεξια της γυναικας μου,ειχε καθισει ενας τυπος γυρω στα50-55,πολυ μεγαλυτερος απο εμενα. Παρατηρησα οτι το βλεμμα του επεφτε πανω στα μπουτια της γυναικας μου,που αφηνονταν ελευθερα κατω απο το μαυρο φορεμα της.

Η ταινια προχωρουσε,και σε καποια στιγμη,εφτασε στο σημειο(δεν ξερω ποσοι την εχετε δει),που ο Νικολσον κλειδωσε την Λανγκ μεσα στο εστιατοριο της,και ενω ο αντρας της ειχε φυγει για ενα αλλο μερος.Μολις αρχισε ο Νικολσον να της βγαζει με βια τα ρουχα,ειδα με την ακρη των ματιων μου,τον τυπο να εχει απλωσει το χερι του,διακριτικα προς το γονατο της Ελενης.Αυτη,σαν να μην καταλαβαινε,ανοιξε,πολυ λιγο τα ποδια της,σαν να του εκανε χωρο για να περασει η παλαμη του αναμεσα στα ποδια της.Κι ετσι εγινε,αυτος σιγα-σιγα,ανεβασε το αριστερο του χερι προς τα μουνοχειλα της Ελενης.Η Ελενη τον βοηθουσε με τον τροπο της,μην προβαλλοντας καθολου αντισταση.Αφου εγειρε το κεφαλι της προς τα πισω,γυρισε ελαφρια το σωμα της προς αυτον.

Τον ακουσα που της ειπε "σου αρεσει ο τροπος που γαμιεται η ηθοποιος" ???

Και η Ελενη του απαντησε καταφατικα με ενα νευμα του κεφαλιου της,δεν ηταν σε θεση να αρθρωσει λεξη απο το χαιδεμα του 55αρη αντρα.Αυτος,αμεσως,απλωσε και το δεξι του χερι,και το εβαλε αναμεσα στα βυζια της,χαιδευοντας τα ποτε βιαια και ποτε τρυφερα.Η Ελενη ειχε φτασει σε σημειο να μην ξερει τι να κανει.Τοση ωρα,δεν ειχαν καταλαβει οτι τους ειχα παρει χαμπαρι,ειμαι σιγουρος για αυτο.

Τοτε,εκανα μια αποτομη κινηση να σηκωθω-η οποια τους τρομαξε-και ειπα στην Ελενη οτι παω στην τουαλετα,και αυτη μου εκανε ενα νευμα οτι συμφωνει με την επιλογη μου. Εγω,οντως πηγα στην τουαλετα,αλλα βγηκα αμεσως και πηγα και καθισα στην τελευταια σειρα σε θεση τετοια που να μπορω να τους βλεπω καλα.

Αφου γυρισα,ειδα την Ελενη,να εχει βγαλει εξω το χοντρο εργαλειο του παππου(μονο εργαλειο παππου δεν εμοιαζε παντως το εργαλειο του),και να το χαιδευει ποτε πανω κατω και ποτε να πηγαινει τα δαχτυλα προς τα αρχιδια του.

Αυτος,το απολαμβανε και μετα απο λιγο εσκυψε στο αυτι της και αρχισε να την γλειφει στο αυτι.Η Ελενη ειχε τρελλαθει απο γκαβλα,φαινοταν.Ειχε ανοιξει τα ποδια της και πιεζε με το δικο της χερι ,το χερι του αλλου να το βαλει ολο μεσα στο μουνι της.Αυτος,εσκυψε και ενω της εβαζε δαχτυλο στην κλειτοριδα,αρχισε να της φιλαει τωρα το ενα βυζι που το ειχε βγαλει τελειως εξω απο την μπλουζα της.Μονο βογγητα ακουγοταν απο το στομα της Ελενης.

"Θελω να σε γλειψω στα μουνοχειλα" της ειπε,και η Ελενη αμεσως ανοιξε τελειως τα ποδια της κανοντας του χωρο να γονατισει αυτος και να βαλει την γλωσσα του στο μουνι της και σχεδον κατω απο το μαυρο φορεμα της.Πρεπει να της εκανε ωραιο γλυφομουνι,γιατι η δικια μου ειχε τεντωσει το κεφαλι της προς τα πισω και με τα χερια της εκλεινε τον στομα της για να μην ακουστει.Μονο την ωρα που αρχισε να χυνει,ενα μακροσυρτο και ψιθυριστο " ααααααχ" βγηκε απο τα χειλη της.Αφου την ρουφηξε ολη,καθισε στην θεση του και της εδωσε ενα φιλι στο στομα,διαρκειας περιπου μισου λεπτου.Κοιτα να δεις σκεφτηκα,ο παππους την εκανε να μην κοιταζει ουτε γυρω της ουτε την ταινια.Μονο το μουνι και την γκαβλα της σκεφτονταν η δικια μου.Χωρις να της ζητησει τιποτα ο τυπος,η Ελενη αρχισε να τον χαιδευει πανω στο παντελονι του.Αυτος την διευκολυνε,αφου ξαναανοιξε το φερμουαρ του και αφηνοντας να ξαναβγει εκεινο το χοντρο εργαλειο και να απλωθει στην χουφτα της Ελενης.Αρχισε να το παιζει αργα-αργα,θελοντας να τον κανει να την παρακαλεσει να του παρει πιπα,και μετα απο λιγο της ειπε αυτος "αν θελεις μπορω να σου δωσω να παρεις μια πιπα" .Η Ελενη,αμεσως πηγε αναμεσα στα ποδια του και αρχισε να ανεβοκατεβαζει το κεφαλι της πανω στο χοντρο εργαλειο.Αυτος την αφηνε να κανει οτι θελει,εξ αλλου η Ελενη ειχε αδυναμια στο να μου κανει πιπες συνεχεια.Της αρεσε πολυ.Μονο οταν αυτος εφτανε προς το τελος και ετοιμαζοταν να χυσει,τοτε της πατησε το κεφαλι με το ζορι,και με σκοπο να μην φυγει ουτε μια σταγονα απο τα χυσια του εξω απο το στομα της Ελενης.Πραγμα που και η δικια μου το ηθελε.Εμεινε με την πουτσα καρφωμενη αναμεσα στα χειλη της,μεχρι που ρουφηξε και την τελευταια σταγονα απο την πουτσα του τυπου.Αμεσως μετα σηκωθηκε και καθισε στην θεση της,περιμενοντας με σαν να μην τρεχει τιποτα.Κι εγω,αφου εκανα τον γυρω του σινε,πηγα και καθισα διπλα της κανοντας σαν να μην ειχα δει τιποτα.

Μετα απο δεκα λεπτα,ο παππους,σηκωθηκε και πηγε προς την τουαλετα.Αφου περασαν 2-3 λεπτα,μου ειπε η Ελενη οτι θελει να παει τουαλετα.Της ειπα να παει,και την ακολουθησα αφου τους αφησα μονους περιπου πεντε λεπτα.Μολις κατεβηκα κι εγω στην τουαλετα,το μονο που ακουγοταν ηταν η Ελενη να βογγαει αφου μαλλον ειχε παρει το εργαλειο του παππου μεσα στο μουνι της.Ετσι υπεθεσα.Πηγα στην διπλανη τουαλετα,κι αφου πατησα πανω στην λεκανη,σηκωθηκα με σκοπο να τους δω πανω απο το διαχωριστικο.Και τοτε ειδα την Ελενη να ειναι σκυμενη μπροστα του με τον κωλο της προς την πουτσα του,και αφου ειχε βαλει τα χερια της κοντρα στον απεναντι τοιχο,τοτε ειδα τον παππου να της χωνει ολο το χοντρο και καμια 18 ποντους εργαλειο μεσα στην κωλοτρυπιδα της.Αυτη ειχε βαλει τα χερια κοντρα στον τοιχο,και συνεχεια του φωναζε "σκισε με,ανοιξε με κι αλλο,γαμα με οσο πιο δυνατα μπορεις και αλλα πολλα" κι αυτος να της απανταει "ναι σκυλακι μου,ναι,σκυψε να μπει ολο μεσα,σκυψε σκυλα,κι αλλο εχω να σου βαλω".

"Τι εισαι??? " την ρωτουσε ο παππους,"πες μου τι εισαι" ???

"Το σκυλακι σου ειμαι ψωλαρα μου,η σκυλα σου,κανε με οτι θελεις,οσο θελεις ,γαμα με απο οπου θελεις σκυλε" του ελεγε η Ελενη.

"Εγω ειμαι το αλογο σου ,ειμαι ο επιβητορας σου,ειμαι αυτος που σε λιωνει στο γαμησι,στο πουτσο,σε ξεσκιζει απο παντου,το αλογο σου ειμαι σκυλα" της ελεγε αυτος.

"Κι εγω ειμαι η φοραδα σου,σου καθομαι και με κανεις οτι θελεις,με γαμας,με τρυπας,αυτο ειναι πηδημα"

απαντουσε η Ελενη ,και μονο οταν αυτος ηρθε να τελειωνει,τοτε η Ελενη εσκυψε και τον ηπιε ολο μεσα στο στομα της,ενω ταυτοχρονα του εβαζε και κωλοδαχτυλο για να τον γκαβλωσει ξανα.Ηθελε να τον αφησει γκαβλωμενο,ετσι του ειπε.Αφου ντυθηκαν,κι ενω εγω ειχα ανεβει στην θεση μου,η Ελενη ηρθε και καθισε διπλα μου,ενω ο τυπος εφυγε.Σιγουρα θα ανταλλαξαν τηλεφωνα,θα φανει αργοτερα αυτο.Δεν εχω σκοπο να την αφησω να κανει οτι θελει,κι ας μου αρεσε πολυ το θεαμα που παρακολουθησα εκεινο το βραδυ.Παντως δεν της ειπα κουβεντα για να καταλαβει οτι κατι ηξερα 'η οτι κατι υποψιαστηκα.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...